ellicharmtrollet.blogg.se

Dansensdag, valborg

Kategori: foto

Hej hej!

I onsdags förra veckan hade vi dansuppvisning. Det gick jätte bra och tyckte alla var grymt duktiga! Jag brukar alltid vara nervös på shower, men nu kände jag mig inte alls nervös då jag väl stod på scen. Två dagar innan var jag dock det. Men kände mig ganska lugn i onsdags ändå. Sen så är det ju rätt tråkigt att säsongen är slut. Jag skulle gärna dansa året om. Så nu längtar jag sjukt mycket till danslägret i Älvsbyn i sommar. Kommer bli jätte kul att träffa nya kompisar och dansa, för det är något jag verkligen är insatt i.

I torsdags var det Valborg, vad gjorde ni då? Jag var i alla fall ut och åt med min familj på Valhall. I helgen har jag varit till Luleå också, för Liam och pappa har spela pingis där. Jag och mamma gick runt på affärer under tiden, då vi inte tittade då dom spelade. Jag köpte ett linne från Carlings och en powerbank från Glitter. Alltså ja, Carlings är nog min favoritaffär. Det är inte ofta jag shoppar i Luleå utan att ha köpt något därifrån, haha!

Nu är det måndag igen och det känns ju sådär lagomt segt. Måndag är inte min favoritdag på veckan, men det går fort så är det fredag igen!

Vi hörs!
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: