ellicharmtrollet.blogg.se

Klasskväll

Kategori: foto

Hej hej!
Idag har jag inte alls haft några vanliga lektioner. Alla sjuor har spelat brännboll hela dagen. Det var 7:A som vann. Tyckte dom var värda att vinna, för dom var jätte duktiga. Jag måste säga att det ändå gick hyfsat bra för min klass med tanke på att vi var endast sju pers haha. I början på en match började vi med fyra spelare. Alltså jag tänkte att vi skulle bli utbrända direkt, men sen kom några andra från klassen så vi klarade oss. Jag och min klass har ätit middag på Kina innan vi tittade på balen. Åh, vad många det var som hade så fina klänningar! Min större kusin Hanna och hennes kille Mange gick ju, så jag har fotat några foton av dem. Ni kanske får se dem bilderna senare när jag redigerat klart dem.
 
I kväll träffades vi hela klassen på skolan. Ja, nästan hela klassen. Rätt många är ju utomlands nu, Vi köpte läsk och godis, spelade kort och brännboll. Det har varit en ganska så mysig kväll. Margurite, vår mentor fick låna min kamera och fota ett par bilder av oss, ni ser nedan. Sen så är det ju ganska så skönt att vi får kompledigt i morgon, alltså var detta sista dagen innan vi tar lov nu på Fredag. Åh, det är helt sjukt hur fort det här året har gått!
 
 
Kommentera inlägget här: