ellicharmtrollet.blogg.se

Dansläger/shopping i LÅ

Kategori: Allmänt

I Söndags kom jag hem från Älvsbyn. Alltså den veckan, helt sjukt hur kul det har varit. Vi har dansat så mycket. Jag har lärt mig massor med steg och några nya koreografier. Om ni är lite nyfikna kan ni ju se videorna jag la ut på min Facebook. Dom fick ganska dålig kvalla när jag la ut dom, men kan ju ändå vara kul att kika. Ni kan få veta mer om vad vi gjort på lägret senare. tänkte göra ett mobilinlägg i morgon med lite bilder från lägret, så då berättar jag mer.

Min kusin Hanna fyllde 18 i Söndags, så när jag kom hem åkte vi till Ryssbält för att gratta henne. Vi åt och fikade där. Vi spelade även kubb på kvällen.
Igår sov jag där hos Emmy, men åkte hem rätt tidigt eftersom jag skulle på dans. Vi ska ju dansa på pride i Kalix och kanske även nu på lördag under Kalix dagarna. Ni får gärna komma förbi och poppa loss med oss! Kommer med mer information längre fram!

Idag har jag föresten åkt till Luleå en sväng med familjen. Jag hann med att shoppa lite där. Det första jag gjorde när jag kom dit var att springa in på BIKBOK, eftersom dom har så mycket fina kläder på sommarrea. Köpte bland annat en längre t-shirt, eller ja den är typ som en klänning. Men vet inte om dem kallas något speciellt? Äh, skit samma. Blev i alla fall väldigt glad eftersom jag har så himla svårt för att hitta längre klänningar när jag är så kort. Haha, alla släpar typ en meter efter backen haha.
Jaja, vi hörs mer i morgon! Gonatt från mig och Sara som ska sova här! :*
Kommentera inlägget här: