ellicharmtrollet.blogg.se

Dance life đŸ’ƒâ€ïžâœš

Kategori: Dans

HallĂ„ hallĂ„ allihop! 

Är de inte super super skönt med ett efterlĂ€ngtat pĂ„sklov? De tycker i alla fall jag! 

Mitt pĂ„sklov började med att vi igĂ„r med skolan hade en pĂ„skdans. Den var jĂ€tte rolig. Vi dansade Ă„ hĂ€ngde med varan hela kvĂ€llen. Jag hade pĂ„ mig en silvrig klĂ€nning som Ă€r kort framtill och lĂ€ngre baktill, med svart spets pĂ„ ryggen och sĂ„ hade jag mitt mörk grĂ„a/silvriga ormhalsband som jag faktiskt köpte till klĂ€nningen för ett ganska bra tag sen. 

Idag har jag ocksĂ„ varit en svĂ€ng till danssalen med Carros grupp. Idag var det bara hon, jag, Milo och Natalie. Men vi körde pĂ„ iaf och hon har lĂ€rt oss en bit pĂ„ koreografin till en nĂ„got mer avancerad dans. 
Annars har det hĂ€r varit en ganska lugn dag, har stĂ€dat lite osv. 

Ha ett toppenlov sĂ„ hörs vi! ❀




Kommentera inlÀgget hÀr: